گیاهان و پوست

 اگر پوست بینی‌تان چرب است

 پیشنهاد می‌کنیم ماسک آلوی قرمز را روی پوست‌تان تجربه کنید. استفاده از این ماسک دوبار در هفته می‌تواند به کم شدن  چربی پوست‌تان کمک کند.

روش تهیه:  برای تهیه این ماسک به آلوی قرمز و روغن بادام شیرین و گلاب تازه احتیاج دارید. با کمک این مواد می‌توانید به جنگ چربی پوست‌ صورت و پیشانی بروید. ابتدا آلوها را له کنید، می‌توانید هسته آلو را از آن در آورید و آن را با پشت قاشق له کرده و سپس آن را با روغن بادام و گلاب مخلوط کنید.

موارد مصرف:  بعد از مخلوط کردن این مواد را به مدت 20 دقیقه روی پوست‌تان قرار دهید و بعد از گذشت مدت زمان ذکر شده آن را با آب نیمه ولرم بشویید.

داشتن پوستی سالم و با نشاط تنها در گرو استفاده از کرم‌ها، لوسیون‌ها و ماسک‌های  گرانقیمت، خارجی و رنگارنگ نیست.

در طبیعت گیاهان دارویی، دانه‌های روغنی و میوه‌های متنوعی وجود دارد که تاثیر خواص درمانی و شفابخش آنها در درمان و پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها و عارضه‌های پوستی نه تنها بر درمانگران طب سنتی در سراسر جهان، بلکه برای متخصصان پوست و پزشکان طب مدرن نیز آشکار شده است. به گونه‌ای که امروز بسیاری از داروسازان در طب مدرن از گیاهان دارویی، دانه‌های روغنی و مواد معدنی برای تهیه انواع کرم‌ها، لوسیون‌ها و مواد بهداشتی و آرایشی استفاده می‌کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 24 آذر 1393برچسب:گیاهان و پوست, | 13:19 | نویسنده : هاجر کردی. کارشناس ارشد زیست شناسی گیاهی از دانشگاه گلستان |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.